Jak działamy

Podstawowa działalność firmy, bazuje na pracy całego zespołu. Dziewięciu kierowców codziennie około 6 rano wyjeżdża w trasę, aby zaopatrzyć klientów na swojej trasie. Ci dzielni przedstawiciele handlowi, autami pełnymi kwiatów, odwiedzają klientów, niczym autobus po swojej regularnej linii. Każdy kierowca ma dwie trasy. Pierwsza trasa realizowana jest w poniedziałek, środę i w piątek. Druga trasa we wtorek i czwartek.

Przedstawiciele oprócz posiadania kwiatów na aucie, których doboru dokonują sami, przyjmują również zamówienia na specjalny asortyment. Warto również być w kontakcie z przedstawicielem, ponieważ często jest możliwe, że nie ma pewnych kwiatów ze sobą, lecz są one dostępne na magazynie głównym lub u innych kolegów.

Przedstawiciele handlowi mogą również dostarczyć zamówione telefonicznie – w hurtowni stacjonarnej - kwiaty sztuczne, dodatki florystyczne. Klient zamówionego towaru nie musi odbierać. Jeżeli towar nie wpadnie oko klienta, odcienie będą niezgodne z jego oczekiwaniami, lub z innych względów- przedstawiciel odda towar do hurtowni stacjonarnej. Ważne, aby to Państwo byli zadowoleni.

Każdy przedstawiciel handlowy wyposażony jest w urzędzie sprzedażowe, drukarkę do faktur i paragonów, dlatego właśnie kupując u nas, klienci mają pewność, że współpracują z firmą w pełni legalną, która płaci podatki od każdej transakcji. Wymagamy, aby każda faktura terminowa była podpisana i opieczętowana, a na każdą wpłatę od klienta, przedstawiciel również wystawia dokument: KP - kasa przyjęła. Wszystko po to, aby klient czuł się pewnie, że współpracuje z legalnie i uczciwie prowadzącą działalność firmą.

Dane kontaktowe wraz z mapą znajdują się poniżej.

Zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami.

Klientów z Leszna i okolic zapraszamy do hurtowni stacjonarnej. Poza wyborem kwiatów ciętych, posiadamy również szeroki wybór:

- Kwiatów doniczkowych,
- Artykułów florystycznych,
- Wstążek, flizelin, organz, celofanów i wszelkich dodatków potrzebnych do pracy w kwiaciarni,
- Kwiatów ciętych.

W hurtowni stacjonarnej nasze przemiłe dziewczyny odbierają telefon od klientów i szykują towar pod zamówienia klientów konkretnych przedstawicieli. Dziewczyny dostępne są również jako użytkowniczki whatsappa, gdzie mogą wysłać zdjęcia, odpowiedzieć na pytania jak również dopomóc w wyborze towaru. Nabywanie kwiatów sztucznych, dodatków i artykułów florystycznych spoczywa w zakresie kompetencji tego oddziału. Dlatego, że nasze przedstawicielki najlepiej znają swój asortyment, braki, oraz czego szukają klienci, to one odpowiedzialne są za zaopatrzenie oddziału w ten asortyment.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z uśmiechniętymi Paniami.

Tel.+48 65 529 10 39

whatsapp: +48 607 698 023

Email: leszno@hurtowniakwiatow.pl

Godz. otwarcia: pn-pt - 8:00-16:00, sb - 7:00-12:00

Dokładne, zorganizowane i zorientowane dziewczyny w biurze to nasz atut w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej.

Monika, dbająca o rozliczenia z klientami, monitorowanie należności oraz czasem upominająca się o płatność jest rzeczowa i skrupulatna. Jeżeli mają Państwo pytania odnośnie faktur, rozliczeń to jest to idealna osoba. Monika również pośredniczy w przekazywaniu informacji do właściciela, który codziennie pracuje w biurze i na magazynie.
Hanna, dba o rozliczenia z dostawcami, rozliczenia pojemników, wózków, zwrotów. Przygotowanie dokumentacji intrastat, wykonywanie przelewów oraz rozliczenia wewnętrzne są polem działania bardzo sumiennej Hanny.
Wszelkie zamówienia nietypowe, wymagające zachęcamy do kierowania do biura. To tam trafi do odpowiedniej osoby i jak najszybszej reakcji.

Masz nietypowe, wymagające zamówienie - zwróć się bezpośrednio do biura. To tam trafi ono do odpowiedniej osoby, która szybko podejmie się jego realizacji.

Nietypowymi zamówieniami, którymi możemy się pochwalić:

- Dostawa roślin doniczkowych Hoya Kerry, dla koncernu farmaceutycznego, z własnym logo, w ilości 50 000 szt,
- Dostawa roślin egzotycznych roślin doniczkowych o wysokościach od 2 do 5 metrów dla wyposażenia loftów poindustrialnych,
- Dostawa konwalii z Nowej Zelandii w styczniu dla zakochanego Pana, który się oświadczył, a wskazał, że byliśmy jedyną firmą w Polsce, która przyjęła i zrealizowała takie zamówienie.

Prowadzimy także dział zajmujący się importem kwiatów ciętych z Kolumbii i Ekwadoru, a następnie dalszą dystrybucją w kraju, dla innych hurtowni kwiatów oraz dla własnych potrzeb. Podstawą działalności jest realizacja stałych zamówień, które są składane na cały rok, natomiast domawianie odbywa się co tydzień. Zaproponowane przez nas farmy to sprawdzeni producenci poddani wieloletnim testom i relacje obfitujące w szereg doświadczeń, które wykształciły naszą ofertę. Doświadczenia te obejmują dostępność towaru w różnych okresach roku, stabilność cen, różnorodność asortymentu, a przede wszystkim to stała jakość przez cały rok. Wszystkie wnioski doprowadziły do wypracowania modelu, który proponujemy naszym klientom.

Ale bardziej szczegółowo….

Każdego czerwca pytamy klientów o ich potrzeby na róże importowane z Ekwadoru. Zebrane zamówienia zbieramy i wysyłamy do poszczególnych farm. Następnie otrzymujemy potwierdzenia co farma może zrobić, albo jakie proponuje zamienniki. Klienci następnie potwierdzają, czy zgadzają się na proponowane zmiany. Jeśli nie, następują dalsze uzgodnienia, aby to klient był zadowolony.

Nowością na sezon 2023/2024 jest okres obowiązywania stałych zamówień trwający od września do końca czerwca 2024. Wynika to z faktu, że w okresie letnim, urlopowym wielu klientów zamyka działalność lub ją ogranicza. Liczne modyfikacje, zamykanie zamówień, powodują komplikacje. Również dla spokoju prowadzonego biznesu klienta, lepiej gdy klient nie czuje presji, że musi odebrać kolejną dostawę. W okresie letnim nadal dostarczamy róże z Ekwadoru, ale już tylko na zasadzie zamówień na przyszły tydzień.

W każdy poniedziałek jesteśmy w kontakcie z każdym klientem, aby zapytać o potrzeby na alstromerię, goździki, gipsówkę oraz róże, które będą dostarczone w następnym tygodniu we wtorek lub w środę. Po otrzymaniu zamówień, które przyjmujemy do godz. 14 w poniedziałek – wysyłamy je do farm. Zamówienia otrzymane po 14 są wysyłane dopiero następnego dnia jako domówienia. Wynika to z faktu przesunięcia czasowego między Polską a Ameryką Południową, która wynosi 7 godzin. Pracownicy biur na farmach w Ameryce Południowej zaczynają pracę o godzinie 7:00 czasu lokalnego ( u nas jest godz. 14:00) i dlatego musimy dostarczyć zamówienia przed tą godziną. Wszystko po to, aby jak najskuteczniej zrealizować Państwa zamówienia.

Będąc w ciągłym kontakcie z klientami mamy możliwość domówienia kwiatów, przy czym, dla każdej farmy inny dzień jest dniem zamknięcia. Goździki z FUNZY, oraz gipsówka może być jeszcze domówiona we wtorek do godz. 20, natomiast pozostałe rośliny możemy próbować domówić jeszcze w środę do 14:00.

W piątek, w sobotę lub w niedzielę (zależnie od otrzymania kompletu dokumentów z farm oraz linii lotniczych) wysyłamy klientom potwierdzenia co udało się zrealizować i co otrzymają we wtorek lub w środę.

Kwiaty z Ameryki Południowej przylatują do Amsterdamu w sobotę lub w niedzielę, a w poniedziałek rano przechodzą odprawę celną oraz fitosanitarną. W południe są gotowe do odbioru. Załadowane rośliny wyjeżdżają z Amsterdamu w poniedziałek popołudniu, a we wtorek 4-5 rano są już u nas na firmie. Następnie następuje podzielenie kwiatów na poszczególne trasy oraz klientów. Niezwłocznie po podzieleniu towaru, samochody ruszają do klientów, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienia.

Kółko się zamyka, ponieważ w poniedziałek złożone były zamówienia, które przyjadą w następny wtorek…

Zapraszamy do kontaktu z opiekunem biznesowym:

Marcin Pazoła

tel: +48 669 201 329

mail: mpazola@hurtowniakwiatow.pl